воскресенье, 18 мая 2014 г.

Інфографіка для чайників

      У світі сучасних технологій передача інформації відбувається безупинно. Технічні засоби масової комунікації сьогодні допомагають за декілька секунд дізнатися новини про події, які неіщодавно відбулися. Та й насправді, навіщо витрачати час на придбання газети, якщо  її можна завантажити через Інтернет? Чи дивитися телевізор в очікуванні хроніки, коли ти можеш переглянути стрічку у Twitter
     Не варто говорити, що через це життя людей переходить у зовсім інший ритм. Не потрібно щось вчити, запам’ятовувати непотрібні факти, особа має вміти оперативно користуватися джерелами, щоб вчасно отримати потрібну інформацію. До цього також потрібно мати розвинений талант. 
    Чарівною паличкою для збереження нашого дорогоцінного часу  зараз є інфографіка. Але перш за все запитаємо у "Вікіпедії", що ж це таке: 


Інформаціна графіка - графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації. Вона може покращити сприйняття, використовуючи графічні матеріали для того, щоб підвищити можливості зорової системи людини бачити моделі і тенденції.



    Без жодних заперечень можна стверджувати, що подібний виклад інформації допомагає швидше усвідомити проблену ситуацію. 
У  Інтернеті ми стикаємося з багатьма прикладами інфографіки, але як дізнатися, чи якісна вона? Зараз, на прикладі одного зображення, ми спробуємо  описати основні критерії корисного матеріалу. 

Для прикладу, розглянемо мою першу роботу: 


  

Задвалося, що виконана інфорафіка досить цікава, та й загалну ідею можна зрозуміти. Проте є декілька "але".


1.   Назва, що чітко окреслює мету обраної теми


          Автор повинен чітко формулювати назву свого матеріалу. У поданому вище випадку словосполучення "державні службовці" не зовсім підходить, тому що до них також належать, наприклад, працівники комунальних структур. Як ми можемо побачити, далі йдеться лише про політиків. Через це назву варто змінити на: "Автомобілі українських політиків у 2015 році".

  2. Дотримання головної тези

         
    Додатковий матеріал також повинен відповідати вмістом назві. Літак та корабель не належать до засобів наземного пересування, тому доречніше було би їх замінити на метро, потяги, електрички тощо.


3. Інфографіка любить цифри


Не варто забувати, що осоновною метою інфографіки є передача конкретних даних. У цьому випадку ми маємо лише назви автомобілей, проте ніяких відсоткових значень. Це є одніює з найбільших помилок авторів.



Отже,  ми можемо зробити висновок: правильне укладання інформаційної графіки зумовлює широке поширення даних. Реакція на них може бути різною, проте хороша інфографіка ніколи не залишеться непоміченою. 

Р.S.  Перероблений приклад цього зображення загубився у просторах мережі :(

Комментариев нет:

Отправить комментарий